UTAMA

Assalammualaikum & Salam Sejahtera,

Selamat datang ke Wangian Aura. Jutaan terima kasih pihak kami ucapan ke atas kesudian anda untuk menjenguk ke blog Promosi dan Jualan kami. Kami mempromosi & menjual 6 jenis haruman ber'aura' untuk meningkatkan kualiti perhubungan antara anda & pasangan anda.

Ber'aura' yang di masukkan adalah Feromen dan Copulins iaitu haruman semula jadi yang mampu menaikan seri dan mampu memberikan lebih mata anda. Ianya telah banyak di perakui keberkesanan Wangian ini dengan maklumbalas-maklumbalas positif  yang telah kami terima dari pelanggan yang telah menggunakannya.

Sila klik pada perkataan nama produk pilihan anda:

Wangian Feromen Wanita

1.PheroMiss (Terbaru & Terlaris)
2.Secret Desire (terlaris)
3.Mystique Swiss (hot)
4.Pherolins (hot!)

Wangian Feromen Lelaki

1.PheroMances (Terbaru & Terlaris)
2.Phero - X ( terlaris )
3.Pheromen 101 ( hot! )
4.Pheromax ( hot! )


Mengenai Pheromones & Copulins

(sila klik imej untuk besarkan)

Satu fakta menarik ialah Pheromones dan Copulins hanya dapat dikesan dari mereka yang berlainan jantina. Molekul Pheromones & Copulins dapat dikesan oleh VNO ("vomeronasal organ") yang terletak pada pangkal hidung. Maklumat ini kemudian dihantar ke "Hypothalamus", organ bersaiz kacang almond yang berhubung kait dengan bahagian otak. Kawasan inilah yang mengawal Emosi & Aktiviti Sosial.

Wanita atau lelaki yang terdedah kepada pheromone atau Copulins manusia akan merasa Lebih Tertarik tanpa mengetahui apakah sebabnya. Inilah yang biasanya dipanggil "chemistry". Pheromone & Copulins, walaupun dalam jumlah  yang sedikit akan menimbulkan reaksi yang begini:
  • Mood yang relaks
  • Perasaan ceria
  • Kitaran ovulasi berubah
  • Tanggapan betapa menariknya anda
  • Bersedia dan Keinginan mengadakan Hubungan Seks dengan anda
* VNO - Pheromone Receptor Hypothalamus (Emotions & Sexual Behavior)

Setiap hidupan di muka bumi (termasuk manusia) menghasilkan dan bertindak balas terhadap pheromone & Copulins. Ia adalah sel hormon yang dikeluarkan melalui liang peluh dan hampir tidak BERBAU. Pheromone & Copulins hanya dapat dikesan oleh organ (VNO) veromenasal yang terdapat pada pangkal hidung. Ia adalah hormon pemikat wanita/ lelaki paling berkuasa di dunia!

Ada lelaki/wanita yang boleh menghasilkan pheromone & Copulins secara banyak, manakala ada sebahagian mengeluarkannya terlalu sedikit dan mungkin tiada langsung. Mereka yang mampu mengeluarkan dengan banyak secara semulajadi, mereka kelihatan lebih berkarisma dan punyai aura yang menakjubkan.

Kadang-kadang, walaupun rupa mereka tidak menawan, tiada duit yang banyak tetapi mereka dapat menawan gadis-gadis atau jejaka-jejaka yang sangat cantik dan kacak! Itulah yang dikatakan ‘body chemistry’ daya bau badan yang mampu memikat.

Pheromone & Copulins (hormon pemikat) telah berjaya dihasilkan oleh sebuah makmal terkemuka. Ianya diadun dengan minyak berasaskan tumbuhan, tanpa sebarang alkohol. Jadi bagi mereka yang beragama ISLAM, tiada masalah untuk menunaikan solat 5 waktu.


Ujikaji Terperinci Mengenai Keberkesanan Pheromones & Copulins
Kajian selama 7 hari telah dijalankan oleh sebuah kumpulan pelajar jurusan kimia dan biologi tahun tiga Universiti Canterbury. Kumpulan pelajar ini telah dibahagikan kepada beberapa bahagian secara bergilir-gilir.

Setiap hari, separuh dari 10 yang mengambil bahagian akan disemburkan dengan pheromone & Copulins yang tulin. Separuh lagi disembur dengan pheromone & Copulins berjenama lain, yang bahan asasnya adalah alkohol dan juga air.

Pelajar-pelajar tadi tidak tahu sama ada ia disembur dengan formula betul atau tidak. Tugas pelajar-pelajar tadi adalah mereka dikehendaki mengira jumlah hari mereka guna campuran pheromone & Copulins asli dengan pheromone & Copulins yang tidak berkesan dengan tepat.

Ujikaji yang dijalankan akhirnya berjaya apabila mereka dapat menunjukkan secara saintifiknya berkesannya Pheromones & Copulins. Mereka dapat merasakan kesan-kesan pemikat yang terhasil oleh Pheromen & Copulins ketika mereka bergaul sesama pelajar wanita dan lelaki. Pelajar-pelajar tersebut berjaya meneka hari mereka dengan tepat dan 77% keputusan yang tetap sama, setiap kali ujian dijalankan.

Sebelum ke perenggan seterusnya, admin akan berikan satu testimoni menarik untuk tatapan anda!

Hah, Bagaimana dengan testimoni di atas? Menarik bukan? Wangian aura ini di datangkan khas dengan nisbah 3:3, iaitu 3 jenis haruman untuk lelaki & 3 jenis haruman untuk wanita. Kesemua 6 produk tersebut mempunyai Design botol, kandungan ml dan bauan yang berbeza tetapi tetap mempunyai fungsi yang sama iaitu memberikan lebih mata memandang anda!

Produk - produk ini juga sesuai untuk di jadikan barangan ISTIMEWA dalam Majlis pertunangan atau perkahwinan.Cuba-cubalah 'menelaah'. Mungkin ada 1 atau 2 yang sesuai untuk anda dan pasangan anda!

Terima Kasih,

Ikhlas,
Admin Wangian Aura,
019-4459260

*Penafian

Ini adalah web peribadi bagi tujuan promosi dan penjualan produk secara dropship sahaja. Kesan penggunaan untuk setiap produk terhadap individu mungkin berbeza di antara satu sama lain dan itu bukanlah dalam kawalan pihak kami.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sponsor