Terma & Syarat

Terma & Syarat


Setiap pembelian melalui wangian-aura.blogspot.com adalah tertakluk kepada setiap terma dan syarat. Setiap pembelian dengan kami bermakna secara langsung anda telah membaca dan menerima Terma dan Syarat pihak kami tetapkan.
  1. Setiap pembelian produk tidak boleh ditukar ganti dengan model lain atau dikembalikan wang.
  2. Istilah minyak wangi tumpah adalah dimana botol perfume tidak pada keadaan asal dan cecair minyak wangi membasahi kotak perfume tersebut.
  3. Istilah minyak wangi rosak bermaksud minyak wangi tersebut tidak boleh disembur (cecair minyak wangi langsung tidak keluar semasa minyak wangi cap ditekan).
  4. Sekiranya minyak wangi yang sampai kepada anda dalam keadaan kotaknya kemek, tiada sebarang pertukaran boleh dilakukan kepada minyak wangi baru.
  5. Pertukaran minyak wangi yang pecah disebabkan oleh pihak Pos Laju tidak akan diterima.
  6. Pihak kami tidak menanggung sebarang kos penghantaran balik minyak wangi yang dihantar kepada anda sekiranya minyak yang sampai kepada anda tidak boleh di sembur.
  7. Minyak wangi yang tidak boleh disembur akan ditukar kepada minyak wangi yang sama jenama sahaja.
  8. Setiap minyak wangi yang tidak boleh disembur bagi pertukaran ganti kepada minyak wangi yang baru, anda perlulah menghantar dahulu gambar kepada kami.
  9. Minyak wangi yang rosak tersebut perlulah dihantar dahulu kepada kami. Setelah diterima oleh kami, kami akan gantikan semula kepada minyak wangi yang baru.
  10. Minyak wangi dimana ingin ditukar sekiranya tidak boleh disembur, kos penghantaran ditanggung pembeli sepenuhnya.
*Sebarang perubahan dalam Terma dan Syarat akan dilakukan tanpa notis.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sponsor